|
Nederlandstalige vieringen
|
Johannesviering
|
Engelstalige online vieringen
|
|
Nieuwe uitgave
Onlangs nieuw uitgegeven is het boek van Mario Schoenmaker, Door de Tunnel van de Tijd; een boek dat je leven kan veranderen, doordat het zulke verhelderende inzichten geeft in reïncarnatie en de aura. Mario Schoenmaker las de aura's van vele mensen en voorbeelden daarvan zijn te vinden in dit boek. Hierdoor worden dingen herkenbaar en begrijpelijk; juist ook aspecten van je eigen leven. Mario's helderziende gave kwam voort uit zijn grote liefde voor Christus. NIEUW!
Door de Tunnel van de Tijd Een helder geschreven boek met diepe inzichten in reïnarnatie en de aura. Mario Schoenmaker 282 pagina's |
Audio digitaal, e-boeken en boeken
Kijk hier voor onze cursussen
|
Ware spiritualiteit zet de mens midden in het leven. Wanneer we ontdekken wie wij werkelijk zijn, worden we evenwichtiger, realistischer, milder en krachtiger. We kunnen deze wereld samen transformeren, juist door verbonden te zijn met de geest in onszelf en in de ander, en met de hemelen. We herwinnen hierdoor onze scheppingskracht en nemen volledige verantwoordelijkheid voor ons eigen leven.
Wil je meer weten? Kijk dan graag rond op onze website voor onze filosofie, vieringen, cursussen, literatuur en meer. |
Wij zijn allemaal met elkaar verbonden, als druppels water in de oceaan.
Wat we een ander aandoen, doen we onszelf aan.
In ons allen leeft een ego én ons ware zelf, het Ik-Ben;
dit noemen we ook wel 'de Christus in ons', een goddelijke vonk.
Wij kunnen elk moment kiezen van waaruit we leven,
van waaruit we de ander tegemoet treden.
Het ego wil alles alleen voor zichzelf,
maar je ware zelf leeft in dienst van het geheel
en draagt positief bij aan de toekomst van onze wereld.
Een gezond ego is nodig om te kunnen functioneren in de maatschappij,
maar we kunnen het in dienst stellen van ons ware zelf, ons Ik-Ben.
Dit Ik-Ben is de Weg, de Waarheid en het Leven.
Wat we een ander aandoen, doen we onszelf aan.
In ons allen leeft een ego én ons ware zelf, het Ik-Ben;
dit noemen we ook wel 'de Christus in ons', een goddelijke vonk.
Wij kunnen elk moment kiezen van waaruit we leven,
van waaruit we de ander tegemoet treden.
Het ego wil alles alleen voor zichzelf,
maar je ware zelf leeft in dienst van het geheel
en draagt positief bij aan de toekomst van onze wereld.
Een gezond ego is nodig om te kunnen functioneren in de maatschappij,
maar we kunnen het in dienst stellen van ons ware zelf, ons Ik-Ben.
Dit Ik-Ben is de Weg, de Waarheid en het Leven.
